A hirdető összes hirdetése:
2018.12.12
11 klikk

Csopaki borászat

Csopakon balatoni panorámás luxusborászat, bortrezor 220 millió Forintos irányáron eladó. A 4900 négyzetméteres zártkerti területen 2007-ben három szinten 360 négyzetméter hasznos területű borászat épült. A...

2018.12.08
31 klikk

Csipkerózsika háza Füreden

Mikor megérkeztem a házhoz az utcáról alig láttam belőle valamit. Az a kevés is azonban elég volt ahhoz, hogy azt gondoljam “Ez a ház egy remek lehetőség!” Igen, feltétlenül. Remek lehetőség annak, aki stílusos,...

2018.12.05
24 klikk

Korrekt ház, jó vétel

Korrekt ház, Jó vétel Szepezden! Az északi oldalon, a Balaton partját hűséges társként kanyarogva követő úton vezettem és hallgattam a Retro rádiót. Éppen Barry White énekelt: Can’t Get Enough Of Your Love Baby....

2018.12.03
20 klikk

Passuth Residence

“Passuth László, Esőisten siratja Mexikót” – jártak a gondolataim egyik fiatalkori kedvenc regényemen, ahogy mentem a Passuth utca felé. Passuth László! Bizonyára még vannak, akik ismerik a nevét. Talán ma már kevésbé...

2018.11.28
23 klikk

Öt hónap nyaralás Füreden

Balatonfüred a strand és a sétány közelében eladó egy 120 négyzetméteres, négy szobás, három fürdőszobás, garázsos házrész 414 négyzetméteres telken 124 millió Forintért. Kora őszi délután volt. Kint ültünk a...

2018.11.23
33 klikk

Szép paloznaki ház panorámával

Ezt nem fogom soha elfelejteni!” – gondoltam, miközben álltam kint a mezőn talán 5 m-re a színpadtól, és a világszínvonalú zenét hallgattam. Éppen a Mezzoforte együttes játszotta – kétségtelenül – legnagyobb sikerét,...

(Eladó lakás)
2018.11.23
26 klikk

Kiadó ház Balatonarácson

Ha szeretne a varázslatos, vidékies hangulatú Balatonarácson lakni, ahol még hallhatja a kakasok hajnali kukorékolását, a közeli templom harangszavát, elég közel Balatonfüred forgatagához de elég távol a nyüzsgése...

2018.11.21
32 klikk

Tihany Cserhegy

Tihanyban a Cserhegyen nyaralónak kialakított külterületi pince-présház eladó. A pince 1735-ben épült, sárba rakott kőpince, három méteres földréteggel a tetején. Az 50 négyzetméteres présház 1996-ban készült el, a...

2018.11.19
34 klikk

Balatoni luxusingatanok Almádiban

"Nem hittem volna, hogy Magyarországon ilyen létezik!" - gondoltam, amikor a Balatonalmádi lankás domboldalában kanyargó útról ráhajtottam az ingatlan magánútjára, leparkoltam az akár 15 személyautó számára is...

2018.11.10
42 klikk

Luxusingatlan Tihanyban

Exkluzív tihanyi ingatlan eladó 640 millió Forintos irányáron! Tihanyban eladó egy 2004-ben épült, 290 nm lakóterű épület, 2850 nm-es örökpanorámás telken. Lent konyha, háztartási helység, zuhanyzó, gőzkabin és tároló...

2018.10.27
62 klikk

Újszerű balatoni panzió

Sosem gondoltam arra, hogy panziót üzemeltessek. Távol áll tőlem. Mégis, most, hogy kezdem megismerni a következő eladandó ingatlanunkat, egyre jobb lehetőségnek találom. Ahogy közeledtem az épület felé, először csak...

2018.10.26
69 klikk

Épülő ház a Balatonnál, Alsóörsön

Ennél a háznál úgy hozta a véletlen, – már ha vannak véletlenek – hogy többször is kint voltam. Miután ez egy új építés, először láttam a helyet, a telket. Láttam az építés előkészületeit, a tereprendezést, a villany...

2018.10.13
74 klikk

Ház a Kiserdő szélén

Hiszen már jártam ebben a házban! – kiáltottam fel mikor megérkeztem. Pár éve – mikor jelenlegi tulajdonosa megvette, igaz nem ingatlanos minőségben – már “futólag” jártam itt. Akkor nem is néztem körül. Most annál...

2018.10.10
144 klikk

Alsóörsi panoráma a Balatonra luxusházzal

Alsóörs, a Somlyó-hegy oldalára épült ősi település a második kedves balatonparti nyaralóhelyem. Ahogy a mindenütt a tó partja mentén kanyargó úton vezetve beérek Almádiba, majd közeledek Alsóörs felé, felidéződnek...

2018.10.05
86 klikk

Csopaki minimalista ház

Csopak elsősorban két dologról híres: 1. Strandja éveken át a Balaton első számú strandja címet nyerte el. 2. A csopaki olaszrizling pedig a borkedvelők körében ismert és méltán elismert remek bor. És itt, ebben a...

2018.09.27
108 klikk

Másfélszobás balatoni apartman

Tudom, vannak újabb építésűek, vannak népszerűbbek, vannak szebbek, jobbak, a parthoz közelebb elhelyezkedők, … nekem mégis ez az utca adja a balatoni nyaralások igazi hangulatát. Itt érzem, hogy ide lehet jönni...

2018.09.21
143 klikk

Kis füredi nyaraló

Balatonfüred külterületén, a Kéki Völgyben, a Tamás hegy mögötti festő környezetben, teljes völgyi panorámával, eladó egy 1995-ben épült három szintes, nyaralónak használt gazdasági épület teljes berendezéssel. A...

2018.09.20
119 klikk

Minimalista luxusvilla Füreden

Ezt a házat január 3.-án, egy borongós, nyirkos, téli napon láttam először. Mikor megpillantottam, azonnal tudtam, hogy jó ház lesz, pedig akkor még csak szerkezetkész állapotban volt. Már akkor látszott rajta. Abban...

2018.09.19
142 klikk

Csopaki örökpanoráma

Árcsökkenés! Örömünkre szolgál, hogy egy ilyen rendkívül ritka lehetőséget kínálhatunk vevőink számára. Szakmai szemmel nézve is a legszebb balatoni panorámával rendelkezik ez a telek, illetve a rajta lévő 40 nm-es...

2018.09.10
121 klikk

Szép ház Almádiban kerti medencével

Emlékszem erre az utcára. Talán még a házra is. A kora reggeli friss, néha csípős hidegben ezekben az utcákban futottam azon a télen, amikor Almádiban laktam. A cél a “Pufi-pékség” volt, de sokkal inkább a frissesség,...

(Telek / építési telek)
2018.09.08
126 klikk

Nagy telek, szép panoráma a Balatonra

Balatonkenese belterületén az öreghegyi domboldalban 2451 négyzetméteres örökpanorámás építési telek eladó. A telek ugyan megosztható, de egyben szeretné a tulajdonos értékesíteni. A telek bejárata az északi oldalon...

(Telek / építési telek)
2018.09.05
108 klikk

Balatoni yachtkikötő

Jelenleg is működő vitorláskikötő – ELADÓ. A kikötő 116 vitorlás számára nyújt teret, de a tervek megvalósításával a Balaton talán legjelentősebb Luxus Yacht kikötőjévé fejleszthető. Az elkészített terveket,...

2018.09.03
107 klikk

Szentantalfai nyaraló

A Balaton-felvidéken, Szentantalfa külterületén, a Balatontól alig 5 kilométerre, nyaralószerű lakrésszel kialakított pince-présház kis szőlőterülettel eladó. A telek teljes területe 2000 négyzetméter. A ház alsó...

2018.08.18
148 klikk

Szép villa medencével

Ritkán adódik ilyen lehetőség: igényesen megépített, 289 négyzetméteres, hatszobás, négy fürdőszobás lakóterű villa Balatonalmádiban. Nagyszerű az 1282 négyzetméteres telek, pont jó a mérete, tágas, de nem ad túl...

2018.08.12
154 klikk

Pécselyi vadászház

Bár még nem az erdőben vagyunk, mégis, már itt lehet érezni azt a nyugalmat, amit a mai világunkban már csak elvétve, az erdőket járva érezhetünk, már itt tudjuk és érezzük, hogy megérkeztünk, a természetben vagyunk,...